İnternet reklamcılığı pazarlaması alanında nelere dikkat etmelisiniz?

İnternet reklamcılığı pazarlaması için reklam kampanyalarının maliyeti ile web sayfalarının kümelenmesi ile kazanılabilecek gelir arasındaki ilişki modeli incelenmiştir. Potansiyel müşterilerin aradığı ürünler hatırlanmalı ve müşteri bilgilerinin gizliliği korunmalıdır:

"Reklamcılık, kullanıcılara ilgilerini çekebilecek ürünler ve hizmetler sunar. Bazı durumlarda, reklamlar yoluyla müşteriler üzerindeki psikolojik etkiden yararlanmak ve müşteri ihtiyaçlarını yönetmek için çaba gösterilmelidir. ”

Ona göre, siteleri ziyaret eden müşterilerin çıkarları, gelir miktarı, mobil iletişim incelenmeli ve ruh hali değişimlerine dikkat edilmelidir. Ayrıca, müşteri tabanını segmentlere ayırmak ve her segmente bir tanımlayıcı sağlamak, ürünleri potansiyel kullanıcıların dikkatine sunmak için hedefli bir pazarlama kampanyası yürütmek gerekir.

"Reklam sitelerinin yaratıcıları ve bu sitelerin sahipleri istatistiksel analiz yapmalıdır. Bu durumda, sitelere yapılan itirazlar değerlendirilmeli, en son arama bilgileri hatırlanmalı, sitelere gelen müşterilerin bilgi kaynakları, ziyaretçilerin alıcılara dönüşüm faktörleri analiz edilmelidir.

Reklam kampanyasının sonuçlarını değerlendirmenin ve mektupların dağıtımını kontrol etmenin öneminden bahseden K. Hashimova, bazı mektupların spam olarak okunması veya silinmesi gerektiğini söyledi.

Alan adlarında veya IP adreslerinde herhangi bir sorun olmaması ve reklam sitesinde yayınlanan gerçek zamanlı içeriğin kullanımının olmaması gerektiğini ve günlük dosyalarının düzenli olarak analiz edilmesi gerektiğini belirtti:

"İnternet reklamcılığı pazarlaması ve web sayfalarının kümelenmesi sorununu çözmek için, reklam kampanyalarının maliyeti ile bu kampanyaların sonuçları arasındaki ilişkiyi belirlemek gerekmektedir. Deneysel araştırmalar, reklam kampanyası sırasında mal ve hizmet satış hacminin mevsimden mevsime, vb. Değiştiğini göstermektedir. İle ilişkili periyodik etkiler de vardır. Bir reklam kampanyasını değerlendirmek için uzun vadeli, sürekli izleme gerekir. Çoğu durumda, bir reklam kampanyasının ikinci ve hatta üçüncü reklam kampanyası sırasında etkisi vardır. Modellerin yeterliliğinin sağlanması, çözülmesi gereken önemli bir bilimsel ve teknik problem haline gelmektedir.

Haşimova, çeşitli şirketlerin potansiyel müşterilere reklam vermek istedikleri ürün ve hizmetleri sunmak ve bunun için çok para harcamakla ilgilendiklerini söyledi. Reklamverenler ve içerik oluşturucular, ürünlerinin kalitesini artırmak için çeşitli araçlar kullanır.

Ayrıca, bir İnternet reklam kampanyasının maliyeti ile geliri arasındaki ilişkinin klasik bir modeli olan Nerlove-Arrow Modeli hakkında konuştu.

Sektörün başkanı, web sayfalarını değerlendirmek için önemli araçlardan biri olan Arama Motoru Optimizasyonu'nun, web sayfalarının SMM (Sosyal Medya Pazarlama) ve SMO (Sosyal Medya Optimizasyonu) gibi sosyal ağlar üzerindeki etkileri açısından yayılan marka modellerine dikkat çekti.